Saltvand

Vil du se gamle rekorder? – klik her

Som sædvanlig tog vi den årlige hornfisketur. Karsten, Erik og jeg mødtes i Sebber. Vi var heldige med vinden, den var lidt hård, men heldigvis var vinden ind mod Nibe, så det gik fint. Vi fik nogle fine hornfisk og nogle ørreder. Ørrederne blev genudsat,......

Så var tiden til den årlige tur efter flade i Sæby. Vi mødtes ved JC Fiskegrej, kl. 8 var der rundstykker og en lille en til halsen. Vi fik købt det sidste til turen. Da alle var klar, kørte vi til Sæby syd. Da der......

Havde aftalt med Martin og Villy at vi skulle til Sæby og fange fladfisk. Jesper havde været å venlig at han havde gravet orm. Og der skulle vise sig at skrubberne gerne ville lege med idag, da vi stoppede fiskeriet ved 15tiden havde jeg fanget......

5 fisketosser mødtes i et sommerhus på Nordvestfyn til hygge og fiskeri, og begge dele blev fuldført. Fangster. nå, ja. Nogle af os fik da fanget lidt fisk men vi ramte ikke de store denne gang. Men se billederne men masser,af hygge....

Den 6.3.2019. sejlede vi ud fra Hirtshals, Torben, Frank og mig. Vi skulle langt ud på gulrev, ca 25 sømil ud. Vejret var ikke med os, prognosen var halvanden meters bølger. Men Franks båd er søstark og vi tog chancen. Det var en rigtigt gyngetur......

Vi var en lille flok wadersfolk, der mødtes på havnen vinden var hård. Vi prøvede, men det var svært. Vi hyggede os og fik waders-meny: pølser, øl og vand. Waders takker for en hyggelig aften !...

Hou tur efter Makrel Jeg skulle til Hou for at forsvare min førsteplads med den største makrel. Jeg vidste godt at det ville blive svært. Jeg fangede makreller spredt over hele dagen, jeg fangede en med en god størrelse. Jeg troede, det var dagen største......

Lørdag den 27. april havde Jægeren og Lystfiskeren konkurrence. Karsten og jeg startede i Sebber, vejret var ikke af det bedste, der regnede det meste af dagen, fiskeriet gik noget trægt med masser af nap og følgere. Vi forsatte med at køre til Nørresundby, men......