Ferskvand

Vil du se gamle rekorder? – klik her

23. og 24. september havde vi Waders`s årlige Mariagerfjord havørred konkurrence. Fiskeriet startede kl. 5 lørdag og der gik ca. 5 timer inden de første fisk blev indvejet. På den første dag blev der indvejet 19 fisk og total blev der fanget 28 fisk, der......

Første døgn-kort startede man. d. 23/8 kl.18 og “vores” sidste sluttede søn. d. 29/8 kl.18. Turen var i år sammen med mine to gode fiskekammerater Lasse og Martin. Jeg fik selv 20 laks på denne tur, på orm og spin. Den mindste på 60cm og......

Eventyret startede med at jeg første dag i zone 1, krogede og landede en 100 cm laks. Vægt xa 10kg. Efter et par timers fiskeri. VILDT! Dagen efter mistede jeg en af de store efter 15 minutters fight, men fik et par flotte havørreder i......

Havde Jesper med til på å fiskeri. Vi startede i Sønderup å og det skulle vise sig at der ikke var nogle havørreder som ville lege her. Så kørte vi til Binderup å, men det skulle vise sig at de var lige så svære at......

Aborrekonkurrence 2018 vel ankommet til danmark tog Karsten Hougaard Frost ud på Randers Fjord til midnat. Ved vadestedet mødte vi Flemming Winther Johansen fra Winterbites. Han gav os nogle gummidyr – jigs. På grund af opgravning i fjorden, var det meget svært at fange aborrer, men vi fik en......

Lørdag 10.9.22 var jeg til årets aborrekonkurrence. Jeg var på vandet ved 7 tiden og sejlede ud på Dronningborg Bredning, hvor jeg fik masser af små aborrer. Vejret var fint, men det var svært at fange nogle med størrelse på, det var der heldigvis andre,......

Super flot tyk Binderup å havørred på 63 cm og 2,1 kg. Super fisk...

5.6. var jeg på tur med et par kollegaer. Vi sejlede ud fra Egense kl 7, der var lidt tåget, men skyerne drev væk og så kom solen. Vi fangede masser af fjæsinger og små makreller, vi dørgede ud til Hals Barre Rev fyrskib, hvor......

Kørte til Hagebro torsdag morgen kl. 3.30 mødtes med Peter Bjerregaard. Havørreder var på vej op i åen og viste sig flere gange men var ikke nemt at få til at bide. Men til sidste lykkedes det en HØ på 58cm og 2,4 kg.......

Fredag den 30/6 var der tid til at vi skulle på Skanderborg sø for at prøve lykken vi mødes ved vadestedet og fik sandwich, øl og vand. Så var det tid til at prøve lykken. Det skulle vise sig at det blev svært for overflade......