11 maj Sidste kystcup 2026 – Jægeren og Lystfiskeren
Den 8. og 9. maj holdt Jægeren og Lystfiskeren deres allersidste Kystcup konkurrence. Jeg begyndte i Egense – uden held, så kørte jeg på Als Odde – heller ikke noget, så en tur til Lundbæk. Her havde jeg et par nap af hornfisk. Næste dag kørte jeg til rensningsanlægget og her var der masser af bidelystne hornfisk, jeg fik omkring 15 styks. Et par var ret store, men ikke store nok til præmie. Det var et par en kanon hyggelige dage med godt vejr Kjeld Frost












Sorry, the comment form is closed at this time.