23 maj Øhurup by night

skulle lige en tur på havnen i Ø Hurup og se om der var fjæsninger og de var kommet ind fik nogle stykker og det kanon flotte vejr så det at fange fisk er ikke altid der der kommer i første række en kanon flot aften
Kjeld frost


Sorry, the comment form is closed at this time.